Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Emperia: Sprzedaż Stokrotki wzrosła o ok. 4,7% r/r w styczniu

Udostępnij

Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w styczniu 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 188 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w styczniu 2016 roku o ok. 4,7%.

Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w grudniu 2016 roku spadła o około 1,5%.

"Spadek ten wynika z mniejszej intensywności działań promocyjnych niż miało to miejsce w styczniu ubiegłego roku" – czytamy komunikacie.

W styczniu 2017 roku otworzono 3 sklepy: dwa markety oraz jeden sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,6 tys. m2: 0,5 tys. m2 w marketach oraz 0,1 tys. m2 w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec stycznia 2017 roku wyniosła 375. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec stycznia 2017 roku wyniosła 175,6 tys. m2, podano także.

Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.