Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Emperia: Sprzedaż Stokrotki wzrosła o ok. 1,6% r/r w marcu

Udostępnij

Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w marcu br. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 213 mln zł - były one wyższe o ok. 1,6% niż uzyskane rok wcześniej, podała spółka.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-luty wyniosły 587 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 2,7%, podano w komunikacie. 

Na porównywalnej bazie sklepów (LFL) w marcu 2017 roku sprzedaż towarów w sklepach własnych Stokrotki spadła o około 4% w porównaniu do marca 2016 roku, a LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - marzec 2017 roku spadł o około 2,8% r/r.

Natomiast sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w marcu 2017 roku wzrosła o około 4% w porównaniu do marca 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - marzec 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 4,2%.

W marcu 2017 roku otworzono 6 sklepów: 3 markety oraz 3 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. m2. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec marca 2017 roku wyniosła 380. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec marca 2017 roku wyniosła 176,5 tys. m2, podsumowano w informacji.

Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus