Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Orange Polska: Poprawa w segmencie usług stacjonarnych kluczowa w II półroczu

Udostępnij

OPL (ORANGEPL), za kluczowy element działań w II półroczu wyznaczyło poprawę w segmencie usług stacjonarnych, poinformował prezes Jean-François Fallacher.

„Wyniki drugiego kwartału stanowią potwierdzenie naszych silnych i słabych stron. Utrzymujemy doskonałą dynamikę działalności komercyjnej w usługach mobilnych, zarówno wśród klientów indywidualnych jak i biznesowych. W drugim półroczu, kluczowym elementem naszych działań będzie poprawa w segmencie usług stacjonarnych" – powiedział Fallacher, cytowany w komunikacie.

Jak dodał, usługa FTTH operatora jest już dostępna dla ponad miliona gospodarstw domowych, ale świadomość korzyści technologii światłowodowej wśród polskich klientów jest nadal niska.

„Staramy się obecnie zmienić ten stan rzeczy poprzez komunikację marketingową. W połączeniu z innymi działaniami powinno się to przyczynić do znacznego przyspieszenia procesu pozyskiwania klientów. Będziemy także pracować nad udoskonalaniem oferty konwergentnej. Ponadto, dzisiaj wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące rejestracji kart pre-paid. W tym zakresie dążymy przede wszystkim do tego, żeby cała procedura była jak najbardziej prosta i przyjazna dla klientów" – stwierdził prezes Orange Polska.

Jak zaznaczył, po przyjeździe do Polski w celu objęcia nowego stanowiska natychmiast dostrzegł, że Orange Polska ma wyjątkową pozycję na rynku telekomunikacyjnym, a także wszelkie zasoby potrzebne do realizacji nowej strategii.

„Całkowicie podpisuję się pod przedstawionym przez mojego poprzednika średniookresowym planem działań. Uzyskanie najwyższej jakości sieci mobilnej i stacjonarnej jest absolutnie kluczowe dla zapewnienia długofalowej przewagi konkurencyjnej – nawet jeżeli wiąże się czasowo z wysokimi nakładami inwestycyjnymi. Musimy być przygotowani na eksplozję ruchu w obszarze przesyłu danych, która dopiero się zaczyna. Dzięki temu w przyszłości będziemy w stanie zaspokoić rosnące potrzeby klientów w tym zakresie, a oni będą mogli odczuć rzeczywistą różnicę. Cieszę się, że pokieruję realizacją tej strategii, i jestem zdeterminowany, by doprowadzić do powrotu na ścieżkę wzrostu" – zapowiedział Fallacher.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej i komórkowej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus