„Nie ma co czarować, że ten rok był bardzo trudny. Druga połowa 2019 r. to był najtrudniejszy okres w ogóle w historii Brand24. Ta blokada [Facebooka], mimo, że po pierwszych tygodniach nie wyglądała aby miała istotny wpływ na nasze wyniki, jednak w październiku dała nam mocno popalić. Mieliśmy duże spadki liczby klientów i przychodów. Ostatecznie te spadki w IV kwartale 2019 r. wyniosły 8% naszego portfolio. Dla spółki która rosła przez dziewięć lat bez przerwy to był bolesny krok w tył” - Michał Sadowski, Prezes Zarządu B24 (BRAND24)

W materiale informacje na temat:

  • Celów zrealizowanych w 2019 r.;
  • Wyników wypracowanych w ubiegłym roku;
  • Struktury przychodów;
  • Przebiegu blokady Facebooka;
  • Wpływu koronawirusa na działalności;
  • Aktualnych trendów w marketingu i PR;
  • Wyników pierwszego kwartału 2020 r.;