Prowadzenie działalności gospodarczej to szereg wyzwań i codzienne zmagania z dynamicznie zmieniającą się rzeczywistością. Radzenie sobie z tymi zadaniami wymaga od nas nie tylko twardości charakteru, ale także umiejętnego doboru pomocnych i wartościowych narzędzi, które na różnych szczeblach mogą usprawnić lub ułatwić naszą pracę. Jesteśmy dziś bombardowani setkami rozwiązań o różnym stopniu skomplikowania i wartych mniej lub więcej naszych pieniędzy. Jak mądrze wybrać, by nasza inwestycja sprawdziła się jako funkcjonalne i pomocne rozwiązanie, ale też nie była dla naszej firmy zbyt dużym obciążeniem finansowym. Co pomoże nam zarobić więcej pieniędzy, a nie będzie tylko prestiżowym dodatkiem?

Jak to działa?

Sporym problemem w każdej firmie są nieodebrane połączenia od klientów. Niekiedy wiąże się to z natychmiastową stratą zysku. Każdy właściciel zatem zastanawia się, co zrobić, by usprawnić telefoniczną obsługę klienta. Wychodząc naprzeciw wielorakim problemom w zarządzaniu połączeniami telefonicznymi stworzono elastyczne i dopasowujące się do potrzeb Twojej firmy rozwiązanie, jakim jest system Thulium. Składa się na niego kompleksowa obsługa klienta, czyli infolinia, helpdesk, czat, IVR oraz obsługa Messengera. Cała komunikacja zebrana w jednym miejscu, by maksymalnie wykorzystać możliwości i potencjał Twojej firmy. Jednym z filarów systemu Thulium jest telefoniczna obsługa Państwa klientów, skierowana na odebranie 100% połączeń przychodzących. Infolinia obsłuży twoje połączenia telefoniczne, IVR odciąży biuro obsługi.

Personalizacja rozmów

Call center Thulium to wyjątkowe narzędzie do sprawnej obsługi połączeń przychodzących. Dzięki wbudowanej wirtualnej centrali telefonicznej VoIP oraz dynamicznemu edytowalnemu IVR pozwala na identyfikację klienta oraz prowadzenie spersonalizowanej rozmowy. W momencie, gdy próbuje się do Ciebie dodzwonić klient, który jest w naszym CRM, system automatycznie go rozpoznaje. Pozwala na to wyświetlenie konsultantowi odbierającemu połączenie karty klienta wraz z historią kontaktu. W jakim celu się to stosuje i co Ty możesz na tym zyskać? Wyobraź sobie, że w trakcie wykonywania połączenia zamiast znudzonego głosu świadczącego o tym, że zabieramy komuś cenny czas usłyszymy miłe i bezpośrednie powitanie, w trakcie którego konsultant używa naszego imienia? Dystans między rozmówcami skraca się automatycznie, konsultant łatwiej nawiąże z tobą kontakt, dzięki tej personalizacji rozmowy, a Ty czujesz się obsłużony profesjonalnie i życzliwie.

Ciesz się wspaniałą obsługą klienta

System Call Center pozwala Ci na nagrywanie rozmów, ale nie tylko. Jako ciąg dalszy budowania właściwych relacji z klientem w systemie Call Center Thulium dołożono ocenę rozmów, co ułatwi Ci późniejszą poprawną ich analizę. Bez problemu sprawdzisz poziom obsługi klienta, umiejętności konsultantów i stopień zadowolenia klientów z tych rozmów. Ta funkcja bardzo dobrze sprawdza się, by na podstawie ewentualnych błędów i bardziej wymagających wyzwań przeprowadzać szkolenia, mające uczyć poprawnego i umiejętnego wychodzenia z trudnych rozmów z klientami, tak, by każda strona była usatysfakcjonowana. System Call Center przypomina konsultantom o oddzwonieniu do klienta, powiadamia o długości kolejki, a Ty utrzymujesz cenny kontakt z klientem.