Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości KO.US
60.17+1.26(+2.14%)(czas lokalny: 19.04.2024 16:00)Coca-Cola Co
WERSJA BETA
New York Stock Exchange Inc
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
W sieci handlowej Biedronki od poniedziałku czyli od 25 marca, można kupić wiele produktów spożywczych w obniżonych cenach jak np. jaja z chowu ściółkowego, twaróg sernikowy, masło ekstra Mleczna Dolina, jabłka polskie na wagę, napoje gazowane Coca Cola oraz wędliny z Krainy Wędlin Selekt.
W sieci handlowej Biedronki od poniedziałku czyli od 25 marca, można kupić wiele produktów spożywczych w obniżonych cenach jak na przykład jaja z chowu ściółkowego, twaróg sernikowy, masło ekstra Mleczna Dolina, jabłka polskie na wagę, napoje gazowane Coca Cola oraz wędliny z Krainy Wędlin Selekt.
Coca-Cola Zero Cukru K-Wave to pierwszy w historii smak Coca-Cola celebrujący uwielbienie fanów do artystów K-Pop. Oprócz nowego, limitowanego produktu, marka przygotowała doświadczenia cyfrowe i IRL („in real life”), łączące miłośników koreańskiej popkultury z całego świata. Projekt związany jest z globalną platformą Creations, w ramach której prezentowane są innowacyjne edycje kultowego napoju oraz wyjątkowe projekty.
Wielu konsumentów nie rozumie idei przytwierdzonych do butelek nakrętek. Jak to wygląda z perspektywy producenta i dystrybutora? Wyjaśnia nam Katarzyna Borucka, dyrektorka ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Nowy stały wariant kultowej marki - jeden z niewielu tego typu wprowadzony na rynek w ostatnim czasie - trafi na półki sklepowe 19 lutego. To Coca-Cola Spiced.
Coca-Cola HBC Polska powiększyła swoje portfolio o nową markę Three Cents, która w lutym tego roku zadebiutowała ma polskim rynku. O strategii marki, nowych produktach i rynku rozmawiamy z Michałem Warmuzińskim, managerem ds. marketingu w kanale HoReCa w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Coca-Cola HBC Polska powiększyła swoje portfolio o nową markę Three Cents, która w lutym tego roku zadebiutowała ma polskim rynku. O strategii marki, nowych produktach i rynku rozmawiamy z Michałem Warmuzińskim, managerem ds. marketingu w kanale HoReCa w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Podwyżki cen nie zniechęciły fanów popularnych brandów, którzy są gotowi zapłacić więcej za ulubiony napój i przekąskę. Ten rynkowy trend sprawił, że producent Coca – Coli i Sprite’a mógł pochwalić się wzrostem sprzedaży i pozytywnym wynikiem finansowym - informuje Reuters.
Soft drink giant The Coca-Cola Company (NYSE: KO) reported an increase in adjusted earnings for the fourth quarter of 2023. Earnings matched analysts’ estimates, while revenues beat. Earnings, adjusted for […]
The post KO Earnings: Coca-Cola Q4 profit rises and meets Street view; revenue up 7% first appeared on AlphaStreet.
For long, the Coca-Cola Company (NYSE: KO) has effectively leveraged its strong portfolio of brands and well-aligned operating model, while working to drive long-term growth. The beverage giant is expected […]
The post Coca-Cola (KO) preparing to report Q4 2023 results. Here’s what to expect first appeared on AlphaStreet.
Napoje premium dla barów i restauracji, a także coraz szersze portfolio alkoholowe — to pomysły na zwiększenie sprzedaży Coca-Coli HBC.
Rozpoczął się przetarg na globalną obsługę kreatywną wódki Finlandia, która od jesieni ub.r. znajduje się w portfolio koncernu Coca-Cola HBC.
Francuski potentat alkoholowy Pernod Ricard i koncern Coca-Cola postanowiły nawiązać biznesową współpracę i stworzyć gotowy koktajl dostępny w detalicznej sprzedaży. Nowy produkt to połączenie wódki Absolut i gazowanego napoju Sprite – informuje European Supermarket Magazine.
Z myślą o branży HoReCa, Coca-Cola HBC rozbudowuje swoje portfolio o nowe koktajle Three Cents.
W 2023 roku lokale gastronomiczne odwiedzało niemal 60% Polaków. Powstają nowe, nieoczywiste miejsca spotkań, koktajlbary czy tzw. „food halls”. Zarówno konsumenci, jak i barmani poszukują coraz wyższej jakości i rozwiązań, które dostarczą wyjątkowych wrażeń smakowych. Właśnie z myślą o branży HoReCa, Coca-Cola HBC rozbudowuje swoje portfolio o nowe, ultra-premium miksery Three Cents.
Coca-Cola HBC Polska rozbudowuje portfolio i stawia na branżę HoReCa (określenie sektora hotelarskiego oraz gastronomicznego) - poinformowała Coca-Cola HBC w komunikacie prasowym. Jak wskazano, w 2023 roku lokale gastronomiczne odwiedzało niemal 60 proc. Polaków.
Biznes to połączenie umysłu i serca, twardych faktów i danych liczbowych z doświadczeniem odbiorców i pracowników oraz wpływem na otoczenie — pisze Natalia Stroe, dyrektor generalna Coca-Cola Services Polska i kraje bałtyckie.
Świąteczna ciężarówka Coca-Cola kończy w trasę w Warszawie. W najbliższy piątek, 22 grudnia, ciężarówka zaparkuje na Placu Defilad.
Z raportu Interbrand Best Global Brand Report 2023 wynika, że Apple pozostaje wiodącą światową marką od 11 lat z rzędu. Jakie marki spożywcze i handlowe znalazły się w rankingu?
Coca-Cola, Google czy Ikea? A może Lego? Nie należy także zapominać o Netfliksie, Zarze czy Starbucksie. Interbrand opublikował ranking najcenniejszych marek na świecie. W porównaniu do zeszłego roku Disney i Facebook ze spadkami. Czy Apple utrzymał żółtą koszulkę lidera?
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus