Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Immersion Games nawiązało współpracę z iFIT Inc.

Udostępnij

IMG (IMMGAMES), warszawskie studio specjalizujące się w tworzeniu gier VR, nawiązało współpracę z największym producentem urządzeń fitness na świecie – iFIT Inc. Dzięki kooperacji, gry warszawskiej spółki zawierające elementy fitness i sportu, będą wspólnie promowane przez obydwie firmy. iFIT Inc. to największy na świecie producent sprzętu do ćwiczeń, w którego portfolio wchodzą takie marki jak NordicTrack®, ProForm® i Freemotion®.

Na mocy umowy, Immersion Games S.A. będzie posługiwać się globalną licencją iFIT oraz publikować gry pod parasolem „Powered by iFIT”. Jednocześnie amerykańska spółka będzie promować te tytuły za pośrednictwem swoich technologii i aplikacji. 

Immersion sp. z o. o., spółka-matka Immersion Games S.A. i zarazem jej większościowy akcjonariusz, współpracuje z iFIT od 2018 roku.  Na przestrzeni lat, warszawska firma zrealizowała szereg projektów dla amerykańskiej korporacji, łącząc sprzęt fitness iFIT z technologiami VR i silnikami gier komputerowych. Immersion wykonało także szereg gier VR dedykowanych dla rowerków fitness, prezentowanych na targach CES 2019.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że doszło do nawiązania tej współpracy. iFIT to rozpoznawalna na całym świecie marka, o bazie subskrybentów wynoszącej ponad 6 milionów użytkowników. Możliwość dotarcia do ludzi, którzy są aktywnie zainteresowani ciekawymi sposobami na urozmaicenie swoich programów treningowych, jest ogromną szansą dla naszych gier – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games S.A. – Z radością mogę poinformować, że podpisana umowa dotyczy także naszej debiutanckiej gry Disc Ninja, która od sierpnia tego roku jest dostępna na platformie Oculus Quest Store – największym i najbardziej prestiżowym amerykańskim sklepie z aplikacjami VR – dodaje Bartosz Rosłoński.

Immersion Games S.A. istnieje od grudnia 2020 roku. Od 15 września akcje Spółki są  notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect. We wrześniu Immersion Games poinformowało, że Disc Ninja jeszcze w tym roku zostanie opublikowana na rynku chińskim, za pośrednictwem platformy Pico VR.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus