Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

YOLO: akcjonariusze dali zgodę na zwrot w stronę elektromobilności

Udostępnij

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy YOL (YOLO) podjęło decyzję o zmiany nazwy na BluGo, a także dali zielone światło na nowy profil działalności spółki i siedzibę. Spółką skupi się teraz na rozwoju projektów w obszarze elektromobilności, a jej siedziba przeniesie się do Warszawy. Władze firmy zapowiadają również ogłoszenie w tym kwartale strategii rozwoju na lata 2022 – 2026.

Od teraz spółka będzie nazywać się będzie BluGo oraz skupiać się na elektromobilności, a konkretnie rynku stacji ładowania pojazdów elektrycznych w Polsce, który w ocenie zarządu ma bardzo duży potencjał rozwoju.

- Bardzo się cieszę, że udało nam się uchwalić kluczowe kwestie w sprawie rozwoju Spółki. W rynku elektromobilności drzemie ogromny potencjał, a BluGo stając się jego częścią jest przed szansą olbrzymiego rozwoju. W najbliższych miesiącach oddamy do użytku nasza pierwszą stację, co da początek budowy zapowiadanej sieci franczyzowej. Obecnie finalizujemy prace związane ze strategią Spółki na najbliższe lata, którą ogłosimy w I kwartale br. – komentuje Paweł Kiciński, członek zarządu i istotny akcjonariusz BluGo

BluGo planuje do 2026 roku utworzyć sieć franczyzową liczącą 2000 stacji z dostępem do 2500 punktów ładowania – 1000 punktów szybkiego ładowania i 1500 podstawowych. Spółka tworzy system IT oraz aplikację mobilną, co ma zwiększyć efektywność korzystania ze stacji ładowania.

- Od dłuższego czasu analizowaliśmy rynek elektromobilności . W Polsce jest on dopiero na początkowym etapie rozwoju, jednak będzie dynamicznie i szybko rósł. Polacy coraz częściej decydują się na samochody elektryczne, co potwierdzają dane Licznika Elektromobilności mówiące, że na naszych drogach w 2025 roku będzie aż 20 razy więcej elektrycznych samochodów niż obecnie. Potwierdza to duże zapotrzebowanie na budowę nowych punktów ładowania oraz rozwoju infrastruktury – dodaje Paweł Kiciński.  

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus