Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

W marcu 2022 r. Grupa BoomBit miała 22,2 mln zł przychodów z gier

Udostępnij
  • Przychody z gier: 22,2 mln PLN
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 6,8 mln PLN
  • 19,3 mln pobrań
  • Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Dog Life Simulator

[mln PLN]

Luty

Marzec

Zmiana % m/m

Przychody z gier

19,68

22,22

+12,9%

Prowizje platform

1,58

2,01

+27,7%

User Acquisition

11,01

13,37

+21,4%

Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform

7,09

6,84

-3,5%

W marcu 2022 r. Grupa BBT (BOOMBIT) miała 22,2 mln PLN (+12,9% m/m) przychodów z gier. Koszty prowizji platform stanowiły 2,01 mln PLN (+27,7% m/m), a wydatki na User Acquisition 13,37 mln PLN (+21,4% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły w marcu 6,84 mln PLN (-3,5% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu to 19,3 mln.

“W marcu nasze przychody były wyższe o 13% od tych osiągniętych w lutym. W naszym portfolio gier pojawiło się kilka nowych tytułów takich jak Dog Life Simulator, Grass Master czy Shopping Sort, które znalazły się wśród naszych najlepszych tytułów w marcu. Zanotowaliśmy też wzrost wydatków na User Acquisition, przede wszystkim w grach Mid-Core, za co odpowiadał Hunt Royale i wydany na początku marca Baseball Club. Warto przypomnieć, że gry tego typu monetyzują się przez mikropłatności i okres zwrotu z inwestycji w UA jest dłuższy niż w przypadku gier Hyper-Casual. Ale przy umiejętnym wykorzystaniu narzędzi mogą zarabiać dużo i długo, czego przykładem jest właśnie Hunt Royale” - mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit.

Przychody z gier [mln PLN]

 

 

Przychody z gier Hyper-Casual, wyniosły w marcu 11,3 mln PLN i stanowiły ponad połowę wszystkich przychodów osiągniętych przez Grupę BoomBit w marcu. Dwie najpopularniejsze gry Grupy BoomBit to w ostatnich miesiącach niezmiennie Mid-Core Hunt Royale i Darts Club. Wśród najpopularniejszych tytułów w marcu znalazły się także Dog Life Simulator - wydana przez BoomHits gra stworzona przez studio deweloperskie Funcell z Indii, znany przez graczy osiągający dobre wyniki od kilku miesięcy Car Driving School, Grass Master także wydany przez BoomHits razem z Eternal Studio z USA oraz gra Shopping Sort, która została przygotowana przez Skyloft, jedną ze spółek Joint Venture należących do Grupy BoomBit. W marcu zadebiutował także Baseball Club, nowa gra Mid-Core przygotowana przez zespół BoomBit.

Marzec 2022 - TOP 5

  1. Hunt Royale                                         6,2 mln PLN
  2. Darts Club                                            2,0 mln PLN
  3. Dog Life Simulator                            1,4 mln PLN
  4. Car Driving School Simulator        1,0 mln PLN
  5. Grass Master                                       0,8 mln PLN
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus