Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Ultimate Games: Sprzedaż Ultimate Fishing Simulator 2 przekroczyła 13,6 tys. sztuk

Udostępnij

Sprzedaż Ultimate Fishing Simulator 2 w formule Early Access na platformie Steam przekroczyła 13,6 tys. sztuk. Poprzednia część serii, która odpowiada za dużą część przychodów ULG (ULTGAMES), w analogicznym okresie od premiery sprzedała 3,8 tys. szt. Sequel projektu największą popularnością cieszy się w Stanach Zjednoczonych, Turcji, Niemczech, a także w Chinach i Japonii. Za produkcję UFS2 odpowiada MasterCode.

- W trzy dni od premiery sprzedaliśmy 13,6 tys. sztuk gry, czyli 3,5 razy więcej niż w przypadku pierwszej serii w takim samym okresie. Peak graczy sequela wyniósł 910 osób. Obecnie UFS2 najlepiej sprzedaje się w Stanach Zjednoczonych (19 proc.), Turcji (11 proc.) i Niemczech (10 proc.). Kolejne rynki to Chiny i Japonia – mówi Mateusz Zawadzki, prezes zarządu Ultimate Games.

Za produkcję UFS2 odpowiada MasterCode. Pełna wersja projektu ma być dostępna za pół roku.

- Obecnie naszym największym zmartwieniem są oceny UFS 2, które utrzymują się zaledwie na poziomie 65 proc. Zależy nam, aby nie zawieść graczy, którzy mają wobec sequela wysokie oczekiwania, dlatego każdego dnia wypuszczane są nowe patche/aktualizacje do gry. Obecnie priorytetem jest przekroczenie progu 70 proc. ocen na Steam, tym bardziej, że pierwsza część serii, po 4 latach od premiery, utrzymuje prawie 90 proc. pozytywnych recenzji – dodaje Mateusz Zawadzki.

Tylko w pierwszym kwartale br. Ultimate Fishing Simulator sprzedał się w nakładzie 25,6 tys. egzemplarzy na PC. Podczas zakończonej właśnie wyprzedaży na platformie Steam – Szaleństwo w środku tygodnia – gra i jej DLC, w ciągu 72 godz., odnotowały widoczny wzrost sprzedaży, odpowiednio –  ponad 95,4 tys. szt. i przeszło 104,9 tys. W tym czasie maksymalny peak graczy dla tytułu wyniósł 2 485. W czasie trwającej promocji sprzedano też 8,5 tys. sztuk. gry Fishing Adventure.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus