Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Immersion Games stworzy grę VR we współpracy z TikTokerem

Udostępnij

IMG (IMMGAMES), notowany na NewConnect producent gier VR, podpisał umowę z Enver Studio LLC na stworzenie gry w technologii wirtualnej rzeczywistości – Shark Bait VR. Warszawskie studio, w promocję tytułu i jego rozwój, zaangażuje Daybreak – popularnego na platformie TikTok twórcę specjalizującego się w branży technologicznej i VR.

- Shark Bait VR to pod wieloma względami niezwykle oryginalny i ciekawy projekt. Ważną rolę w jego przygotowaniu, jak i w dalszym rozwoju odegra popularny twórca na TikToku – Daybreak – który ma blisko 200 tys. obserwujących, a jego filmy polubiło już ponad 6,3 mln użytkowników. Wspólnie ze swoją społecznością będzie miał wpływ m.in. na zawartość dodawaną do gry. Taki model współpracy to gwarancja świetnego dialogu z graczami i jesteśmy niezmiernie ciekawi ich pomysłów - mówi Bartosz Rosłoński, CEO Immersion Games.

Shark Bait VR to survivalowa gra eksploracyjna z elementami horroru, która przeniesie graczy w głębiny oceanu, gdzie będą polować na rzadkie gatunki ryb. Nieszkodliwa morska fauna to jednak nie wszystko, co czai się pod wodą. Gra będzie oferować kilka trybów rozrywki, skupiających się na eksploracji, przetrwaniu, połowie ryb czy nieskończonej zabawie bez żadnych ograniczeń. Dostępna będzie możliwość rozgrywki w trybie jednoosobowym lub we współpracy z innymi graczami.

Enver Studio LLC zostanie właścicielem praw do gry, a Immersion Games S.A. otrzyma określony procent od przychodów ze sprzedaży przez okres pięciu lat. Warszawskie studio gamingowe w styczniu br. podpisało również umowę z ww. agencją wydawniczą w przypadku gier Disc Ninja oraz Extreme Escape.

Immersion Games odpowiada m.in. za wydaną 1 marca br. grę Divine Duel, która tuż po premierze spotkała się z wyjątkowo entuzjastycznym przyjęciem ze strony środowiska graczy. Jest to pojedynkowa gra VR z elementami sci-fi oraz fantasy, dostępna dla użytkowników gogli Meta Quest 2. Od czasu swojej premiery 1 marca, zebrała ponad 800 recenzji i może poszczycić się wysoką oceną w sklepie App Lab – 4.9/5. Gracze chwalą szybką akcję, oryginalne połączenie elementów strategicznych i zręcznościowych, a nawet jej potencjał ćwiczeniowy.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus