Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

W.G. Partners podpisał od początku roku umowy na realizację 32 projektów

Udostępnij

WGP (WGPARTNER), notowany na NewConnect producent domów w technologii szkieletowej i modułowej podpisał od początku roku umowy na realizację 32 projektów. Dla porównania tylko w całym 2023 roku firma sprzedała 18 projektów. Władze spółki zaznaczają, że spodziewają się dalszego wzrostu portfela zleceń ze względu na rosnące liczbę wycen przygotowanych dla potencjalnych klientów. W.G Partners szykuje się również do ekspansji na rynkach zagranicznych i realizuje już pierwszą umowę w Czechach.

Producent domów w technologii szkieletowej i modułowej widzi rosnące zainteresowanie swoją ofertą. Tylko w lutym firma wykonała 100 wycen dla potencjalnych klientów, a od stycznia podpisała już 32 umowy na realizację projektów.  - Są to tylko podpisane umowy, prowadzimy wiele rozmów z klientami indywidualnymi jak i z deweloperami którzy zainteresowani są budową osiedli domków i innych większych inwestycji – zaznacza Maciej Gogolczyk, prezes W.G. Partners i główny akcjonariusz spółki. Jego zdaniem wzrost liczby umów to nie tylko kwestia otoczenia rynkowego i rosnącej popularności tego typu domów, ale również intensywnych działań firmy w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych. - Prężnie prowadzimy social media, na których mamy spore jak na spółkę giełdową zasięgi -  Facebook, Instagram i TikTok generują dla nas duży zasięg i sporą liczbę zainteresowanych klientów. Tylko na Facebooku obserwuje nas już ponad 21 tys. internautów, a wyświetlenia materiałów video na naszym profilu Twój Dom z TikToka mają średnio po kilkadziesiąt tysięcy oglądających – dodaje Maciej Gogolczyk.

Spółka prowadzi zaawansowane rozmowy w zakresie ekspansji na rynek niemiecki, litewski, a także do krajów francuskojęzycznych. Może już pochwalić się pierwszymi efektami w tym obszarze. 21 marca 2024 roku zawarła umowę na projekt budowlany w Czechach. Wartość kontraktu to blisko 0,6 mln złotych. – Jesteśmy na etapie budowania partnerstw na rynkach zagranicznych. Docieramy również bezpośrednio do naszych klientów poza krajem. Wiemy, że wraz ze wzrostem zamówień potrzebujemy zwiększenia mocy produkcyjnych, gdzie już podjęliśmy konkretne kroki.  Jesteśmy na etapie doposażania naszej hali w profesjonalną linie produkcyjną by móc zwiększyć liczbę obsługiwanych zamówień – podkreśla Maciej Gogolczyk.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus