Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przegląd informacji ze spółek (2024-05-08)

Udostępnij
  • AMB (AMBRA) zaprezentowała wyniki za trzeci kwartał 2023/2024. Zysk netto spółki wzrósł w tym okresie o 12,7% przy przychodach wyższych o 6,5% r/r. „Z ostrożnym optymizmem patrzymy w przyszłość” powiedział prezes Robert Ogór. >>>
  • ASB (ASBIS) opublikowała prognozę finansową na 2024 r. Grupa planuje, że przychody będą się kształtowały pomiędzy 3,1 mld USD a 3,4 mld USD, natomiast zysk netto wyniesie pomiędzy 60 mln USD a 64 mln USD. >>>
  • Kolejny tekst z cyklu Fundamenty i technika, a w nim UNI (UNIBEP) gdzie od roku trwają duże porządki. I być może najgorsze sprzątanie spółka ma już za sobą [BR Premium] >>>
  • ART (ARTIFEX) wypracował w kwietniu 8,5 mln zł przychodów, wobec 6,3 mln zł przed rokiem. „Liczymy, że z perspektywie kilku tygodni będziemy mogli zintensyfikować kampanie marketingowe dla Unsolved, jeszcze mocniej zwiększając bazę jej graczy – dodaje prezes Przemysław Błaszczyk >>>
  • Zmierzająca na NewConnect spółka SIGNIUS rozpoczyna emisję akcji serii F planuje pozyskać od inwestorów do 2 mln zł. Dzięki tym środkom planuje zwiększyć swoją obecność na rynkach zagranicznych i rozbudować działy sprzedaży. >>>
  • ESG (ESHOPPING) szacuje, że w kwietniu osiągnęła niemal 344 tys. zł przychodów brutto ze sprzedaży. Spółka celuje w podwojenie ubiegłorocznych przychodów w 2024 r. >>>
  • Spółki zależne ATC (ARCTIC) zawarły umowy dotyczące magazynowania energii i usług systemowych. >>>
  • DTR (DIGITREE) szacuje, że strata netto w pierwszym kwartale 2024 r. sięgnęła 0,72 mln zł, wobec 0,82 mln zł w tym samym okresie ubiegłego roku. >>>
  • Wstępne wyniki podała też DBC (DEBICA). Firma Oponiarska mała w pierwszym kwartale odnotować 65,82 mln zł straty netto. To rezultat niższych cen sprzedaży i kosztów związanych pożarem z 2023 r. >>>
  • WOJ (WOJAS) zamknął kwiecień z 42,1 mln zł przychodów, czyli o 50,8% wyższymi niż w kwietniu ubiegłego roku. >>>
  • Grupa BBT (BOOMBIT) w kwietniu 2024 r. miała 17,8 mln PLN (-11,8%) przychodów ze sprzedaży. Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 9,9 mln PLN (-14,7%). >>>
  • Komentarz BM Banku Millennium z konferencji dotyczącej wstępnych wyników FTE (FORTE) za 1Q24. >>>