Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody LPP wzrosły o ok. 12% r/r do ok. 382 mln zł w lutym 2017 r.

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2017 roku przez grupę kapitałową LPP wyniosły ok. 382 mln zł i były wyższe o ok. 12% r/r, podała spółka.

"Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2017 roku wyniosła 890 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 17% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku" - czytamy w komunikacie.

Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 44% i była niższa o 3 pkt proc. w stosunku do marży zrealizowanej w lutym roku poprzedniego, podano również.

"Przychody ze sprzedaży internetowej w lutym 2017 wyniosły ok. 12,5 mln zł i były wyższe o ok. 56% od sprzedaży zrealizowanej w lutym 2016" - czytamy dalej.

Narastająco w okresie styczeń - luty 2017 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 35 mln zł i była wyższa o ok. 126% r/r, podano też w komunikacie.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec lutego 2017 roku wyniosła ok. 909 tys. m2 i była większa o ok. 8% od powierzchni handlowej na koniec lutego ubiegłego roku.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus