Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

IMS będzie współpracować z Grupą Orsay w 11 krajach Europy

Udostępnij

IMS podpisała umowę, na podstawie której będzie świadczyła usługi audiomarketingu spółkom z grupy Orsay w 11 państwach Europy, poinformowała spółka. Szacowana wartość umowy w okresie od 1 lipca 2016 roku do 30 czerwca 2019 roku wynosi 1,87 mln zł.

"Ekspansja w Europie to dla nas cel strategiczny. Umowa ze spółkami grupy Orsay, to ważny krok w drodze do jego realizacji. Dzięki niej znacznie wzrośnie nasza rozpoznawalność i pozycja na ważnych dla nas rynkach" - powiedział wiceprezes Piotr Bielawski, cytowany w komunikacie.

Umowa została zawarta na trzy lata. Po tym okresie będzie automatycznie przedłużana o rok, o ile żadna strona nie zadeklaruje jej wymówienia. IMS już wcześniej współpracował z Orsay, ale na znacznie mniejszą skalę, podkreślono również.

"Umowę podpisano w modelu abonamentowym. Na koniec ub.r. spółka obsługiwała ponad 10 500 lokalizacji w modelu abonamentowym, wobec 8 745 rok wcześniej" - czytamy dalej w komunikacie.

Spółka tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne. Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus