Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Próchnik nie porozumiał się ws. zakupu sklepu internetowego E-Lady

Udostępnij

PRC (PROCHNIK) nie porozumiał się z Anną Marynowską w sprawie nabycia sklepu internetowego przedsiębiorcy (www.e-lady.pl) w wyniku upływu uzgodnionego pomiędzy stronami terminu zakończenia ustaleń dotyczących warunków planowanej transakcji, podała spółka.

"Zarząd spółki Próchnik informuje, że negocjacje prowadzone z panią Anną Marynowską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą E-Lady Anna Marynowska z siedzibą w Zielonej Górze zakończyły się w dniu dzisiejszym wskutek upływu uzgodnionego pomiędzy stronami terminu zakończenia ustaleń dotyczących warunków planowanej transakcji nabycia przez spółkę praw do sklepu internetowego przedsiębiorcy, prowadzonego pod adresem: www.e-lady.pl" - czytamy w komunikacie. 

Jak podaje spółka, w trakcie negocjacji nie ustalono warunków planowanej transakcji.

"Spółka nie planuje także na chwilę obecną przedłużenia tych negocjacji, przy czym spółka nie wyklucza w przyszłości powrotu do negocjacji z przedsiębiorcą i przeprowadzenia ww. transakcji na warunkach ustalonych przez strony" - czytamy dalej.

W grudniu Próchnik podpisał list intencyjny z przedsiębiorcą - Anną Marynowską - prowadzącą sklep internetowy z odzieżą damską i męską pod nazwą E-Lady. Strony miały uzgodnić projekty umów, uchwał i innych dokumentów wdrażających transakcję najpóźniej do 28 lutego 2017 r. Później termin został przedłużony do 31 marca br.

Próchnik S.A. jest spółką handlową z branży odzieżowej, zlecającą produkcję projektowanych przez siebie kolekcji firmom zewnętrznym. Specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej. Spółka jest notowana na GPW od pierwszej sesji giełdowej (16 kwietnia 1991 r.).