VVD (VIVID) podtrzymuje swoje cele strategiczne. Środki z emisji obligacji, pozwolą nie tylko na rozwój działalności, ale również gotowość do wykorzystania okazji rynkowych, poinformował ISBnews wiceprezes Jarosław Wojczakowski.
"Zapowiadaliśmy, że środki z emisji obligacji chcemy wykorzystać na rozwój działalności i realizację strategii. Tworzenie projektów (w tym rozwój i marketing produktów), czy zakup nowych IP to proces ciągły. Wiemy z doświadczenia, że w naszej branży ciekawe rzeczy mogą się pojawić nieoczekiwanie i chcemy być przygotowani na takie okazje" - powiedział ISBnews Wojczakowski podczas debiutu obligacji spółki na Catalyst.
"Nie będę precyzował, ile już wydaliśmy z emisji, czy ile planujemy, ponieważ dominuje u nas patrzenie strategiczne, czyli badamy cash flow w dużo dłuższym horyzoncie" - dodał wiceprezes.
W tym roku spółka ma już wydane dwa tytuły, a wkrótce pojawią się kolejne dwa. "Wszystko wskazuje, że cel łącznie czterech nowych tytułów rocznie zrealizujemy w tym roku. Jednocześnie podtrzymujemy ten cel strategiczny na kolejne lata. Ponadto prowadzimy aktywną selekcję tytułów wydawniczych, które spływają do nas" - dodał Wojczakowski.
Strategia rozwoju Vivid Games zakłada m.in. zwiększenie przychodów poprzez dywersyfikacje portfela gier: produkcję i publikację co najmniej czterech zaawansowanych gier mobilnych w modelu free-to-play rocznie oraz program publikacji gier zewnętrznych. Jeszcze w tym roku do sprzedaży trafią: Metal Fist oraz Space Pioneer.
Na I połowę 2018 r. spółka zapowiedziała kolejny tytuł pozyskany w ramach programu publikacji gier zewnętrznych producentów - "Moto: Hot Tracks". Do końca przyszłego roku spółka chce posiadać w swoim portfolio 10 tytułów.
W maju spółka sprzedała zabezpieczone, trzyletnie obligacje serii A, o oprocentowaniu zmiennym opartym o WIBOR 3M powiększoną o marżę 6%. Z emisji papierów dłużnych spółka pozyskała łącznie 10,5 mln zł.
Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.