Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Emperia: Sprzedaż Stokrotki wzrosła o ok. 14,4% r/r do 214 mln zł w sierpniu

Udostępnij

Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w sierpniu br. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 214 mln zł - były one wyższe o ok. 14,4% niż uzyskane rok wcześniej, podała Emperia. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-sierpień wyniosły 1 629 mln zł i były wyższe o 7% r/r. 

W sierpniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o ok. 8% r/r. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - lipiec 2017 roku wzrósł o około 1,4% r/r, podano w komunikacie. 

Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w sierpniu 2017 roku wzrosła o ok. 11,6% r/r, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - sierpień 2017 roku wyniósł ok. 7,5% r/r. 

W sierpniu 2017 roku otworzono 10 sklepów: 1 supermarket 4 markety Stokrotka, 1 market "5" oraz 4 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,4 tys. m2: 0,4 tys. m2 w supermarketach o 1 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,1 tys. m2 w marketach „5" oraz 0,9 tys. m2 w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec sierpnia 2017 roku wyniosła 397. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec sierpnia 2017 roku wyniosła 179,2 tys. m2. 

Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus