Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Orange Polska celuje w ponad 1 mld zł przychodów z usług komplementarnych w 2020

Udostępnij

OPL (ORANGEPL) celuje w zwiększenie sprzedaży usług komplementarnych - takich, jak ICT, finanse, energia, smart care i sprzedaż sprzętu do łącznie ponad 1 mld zł w 2020 r., podał zarząd operatora. 

Plan strategiczny zakłada osiągnięcie ponad 300 mln zł przychodów z obszarów finanse, energia, smart care i sprzedaż sprzętu w 2020 r., co oznacza 20-krotny wzrost wobec 2016 r. Ponadto członek zarządu operatora Bożena Leśniewska wskazała, że plan zakłada podwojenie przychodów z sektora ICT do 2020 r. z ok. 350 mln zł przychodów w ub.r. 

"W ICT chcemy to osiągnąć poprzez nowe usługi dla małych i średnich spółek w zakresie m.in. digitalizacji, cyberbezpieczeństwa. Ponadto Internet Rzeczy stanie się ważnym strumieniem przychodów" - powiedziała Leśniewska podczas prezentacji strategii.

Cele zawarte w planie strategicznym Orange Polska obejmują m.in. wzrost liczby klientów ofert konwergentnych o dodatkowe 1-1,5 mln do końca 2020 roku wobec 858 tys. na koniec 1 półrocza 2017 roku.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus