Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Emperia: Sprzedaż Stokrotki wzrosła o ok. 10,5% r/r do 207 mln zł we wrześniu

Udostępnij

Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła we wrześniu br. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 207 mln zł, co oznacza wzrost o  ok. 10,5% w skali roku, podała Emperia. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-wrzesień wyniosły 632 mln zł i były wyższe o 11% r/r. 

We wrześniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o ok. 5% r/r. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - wrzesień 2017 roku wzrósł o ok. 1,8% r/r, podano w komunikacie. 

Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki we wrześniu 2017 roku wzrosła o ok. 8% wobec września 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec - wrzesień 2017 roku wyniósł ok. 10% oraz za okres styczeń – wrzesień 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wzrost wyniósł około 7,6%.

We wrześniu 2017 roku otworzono 10 sklepów: 1 supermarket, 2 markety Stokrotka oraz 7 sklepów franczyzowych. Powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,4 tys. m2: 0,4 tys. m2 w supermarketach, 0,4 tys. m2 w marketach Stokrotka oraz 1,6 tys. m2 w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów na koniec września 2017 roku wyniosła 407, zaś łączna powierzchnia handlowa na koniec września 2017 roku wyniosła 181,6 tys. m2.

Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus