LVC (LIVECHAT) miał 22 805 klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat według stanu na 1 grudnia 2017 r., podała spółka.
W ujęciu m/m, liczba klientów wzrosła o 576 netto (uwzględniając odejścia). Dla porównania na początku poprzedniego miesiąca (1 listopada 2017 r.) liczba klientów spółki wynosiła 22 229. Przed rokiem (1 grudnia 2016 r.) liczba klientów wynosiła 17 771.
"Tempo pozyskiwania klientów to dla nas kluczowy wskaźnik biznesowy. Listopad był dla nas pod tym względem najlepszym miesiącem w całej historii LiveChat Software" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.
Z rozwiązania LiveChat korzystają klienci z ok. 150 krajów. Są to firmy ze wszystkich branż, przy czym najwięcej jest firm z takich sektorów jak: IT, edukacja, sprzedaż detaliczna, rozrywka i marketing.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.