Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w kwietniu 2016 r. przez Bytom wyniosła 14,539 mln zł i była wyższa o 44,5% r/r, podała spółka.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w kwietniu wyniosła 7,914 mln zł i była wyższa o 34,5% r/r.
Sprzedaż detaliczna w kwietniu wyniosła 14,139 mln zł, co oznacza wzrost o 44,1% r/r.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w kwietniu 7,762 mln zł i była wyższa o 33,6% r/r.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-kwiecień wyniosła 44,5 mln zł i była wyższa o 24,9% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 42,991 mln zł, co oznacza wzrost o 28,6% w skali roku.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-kwiecień 23,3 mln zł i była wyższa o 23,8% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-kwiecień 22,745 mln zł i była wyższa o 26,1% r/r.
BTM (BYTOM) S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.