Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 23% r/r do 13,47 mln zł w maju

Udostępnij

Przychody CDL (CDRL) - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w maju o 23% r/r i wyniosły 13,47 mln zł, podała spółka. Narastająco po pierwszych pięciu miesiącach roku przychody wyniosły 52,85 mln zł (wzrost o 13% r/r).

Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce w Polsce wyniosły w maju 0,97 mln zł, co oznacza wzrost o 142% r/r. W trakcie pięciu miesięcy tego roku wyniosła ona 4,7 mln zł, czyli o 112% więcej r/r.

"Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży osiągniętych w Polsce w maju i z optymizmem patrzymy na kolejne miesiące " - skomentował wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec zeszłego roku sieć handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus