Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody Grupy Redan spadły o 5% r/r do ok. 51 mln zł w maju

Udostępnij

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę RDN (REDAN) w maju 2018 r. wyniosła ok. 51 mln, co oznacza spadek o 5% r/r.

"Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja 2018 wyniosła 141,6 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 1% w odniesieniu do maja 2017" - czytamy także w komunikacie.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2018 r. wyniósł ok. 31 mln zł, co oznacza spadek o 6% w porównaniu do maja roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w maju 2018 wyniosły ok. 0,5 mln zł, co oznacza spadek o 38% w stosunku do maja 2017 roku, podano również.

"Sieć TXM na koniec maja składała się z 394 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,4 tys. m2, która była o ok. 1,3% wyższa niż na koniec maja 2017" - czytamy dalej.

Na rynku modowym sprzedaż towarów w maju 2018 r. wyniosła ok. 20 mln zł i była niższa o ok. 3% w porównaniu do maja poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w maju 2018 wyniosły 2,7 mln zł, co oznacza wzrost o 1% w stosunku do maja 2017 roku, podano także.

"Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec maja 2018 wyniosła 36,2 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2017 r." - podsumowano.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus