Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody Grupy Redan spadły o ok. 13% r/r do ok. 46 mln zł we wrześniu

Udostępnij

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan we wrześniu 2018 r. wyniosła ok. 46 mln i była 13% niższa r/r, podała spółka. W ujęciu narastającym sprzedaż grupy kapitałowej RDN (REDAN) wyniosła ok. 417 mln zł i była niższa o ok. 3% r/r.

"Na rynku modowym sprzedaż towarów we wrześniu 2018 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była wyższa o ok. 1% porównując do września poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 168 mln zł i była ok. 3% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku" - czytamy w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie we wrześniu 2018 wyniosły 2,7 mln zł, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do września 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 24,7 mln zł i była 9% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego, podano również.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września 2018 wyniosła 36,4 tys. m2, tj. była na poziomie o 3% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.

"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2018 r. wyniósł ok. 29 mln zł, co oznacza spadek o 20% w porównaniu do września roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 248 mln zł i była niższa o ok. 6% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego" - wskazano także.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl we wrześniu 2018 wyniosły ok. 0,4 mln zł, co oznacza spadek o 50% r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 4,8 mln zł i była niższa o ok. 26% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec września 2018 wyniosła 140,5 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 1% w odniesieniu do września 2017.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus