Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

T-Bull miał 0,85 mln zł zysku netto, 1,07 mln zł zysku EBIT w III kw. 2018 r.

Udostępnij

TBL (TBULL) odnotował 0,85 mln zł jednostkowego zysku netto w III kw. 2018 r. wobec 1,29 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

"W trzecim kwartale 2018 skupiliśmy się przede wszystkim na debiucie giełdowym. Nie zaniedbaliśmy jednak pozostałych tematów i cieszymy się ze stabilnych wyników finansowych. Budujemy coraz mocniejszą pozycję w skali globalnej i stale podwyższamy sobie poprzeczkę. Blisko 370 milionów pobrań naszych gier świadczy o tym, że idziemy w dobrym kierunku" - powiedział prezes Grzegorz Zwoliński, cytowany w komunikacie.

"Wyniki te w najbliższym czasie zdecydowanie wzrosną. Ogromny sukces w ostatnim czasie spółka zawdzięcza swoim najnowszym grom. Tank Battle Heroes cieszy się nieprzerwaną popularnością wśród graczy. Kamień milowy przekracza też tytuł, który dopiero co miał swoją premierę – Racing Xtreme 2. W niecały tydzień gra wygenerowała ponad dwa miliony pobrań. Niezmiennie od czasu wersji beta produkcja cieszy się największą popularnością w Indiach z 35% pobrań, Indonezji 6,1% oraz w Brazylii 5,2%. Nowością są natomiast statystyki podsumowujące płatności dokonane w grze. Na pierwszym miejscu plasują się Stany Zjednoczone z 32%, a następnie Niemcy z 7,3% i Rosja 7,1%" - dodano w komunikacie.

Zysk operacyjny wyniósł 1,07 mln zł wobec 1,14 mln zł zysku rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,82 mln zł w III kw. 2018 r. wobec 1,93 mln zł rok wcześniej.

W I-III kw. 2018 r. spółka miała 2,46 mln zł zysku netto w porównaniu z 3,68 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 5,43 mln zł w porównaniu z 6,13 mln zł rok wcześniej.

T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W sierpniu 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus