Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż Grupy VRG wzrosła w lutym 2019 r. o 38,1% r/r

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VST (VISTULA) były w lutym 2019 równe około 69,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 38,1%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w lutym 2019 r. do około 39,7 mln zł, czyli o 58% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 26,9 mln zł, o 25% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, w ciągu dwóch pierwszych miesięcy 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 140,1 mln zł (+35,8% r/r). Za 87 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 48,2 mln zł jubilerski. To odpowiednio 50% i 24,9% wzrost w stosunku do okresu styczeń – luty 2018 r.

VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 48,0% i była wyższa od marży osiągniętej w lutym 2018 roku o około 0,8 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-luty 2019 wyniosła około 48,1% i była wyższa o 0,5 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.” – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec lutego 2019 równa 51,4 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 15,6 tys. m2.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus