Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

QubicGames skokowo zwiększył przychody w I kwartale 2019 r.

Udostępnij

Ponad 2,17 mln zł przychodów ze sprzedaży wypracował QubicGames w pierwszym kwartale 2019 r., prawie o 270% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegego. To wymierny efekt wdrażanej od początku roku nowej strategii, której celem jest ugruntowanie pozycji spółki w roli światowego Premium Indie Game Publisher’a.

Przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 2,17 mln zł (wzrost o 269% wobec analogicznego okresu roku ubiegłego), QUB (QUBICGMS) wypracował w pierwszym kwartale 2019 r. 0,62 mln zł zysku ze sprzedaży. Dzięki dodatkowym przychodom z tytułu wyceny inwestycji, zysk netto na koniec minionego kwartału przekroczył 0,8 mln zł (wzrost o 150%). – Zrewidowana strategia zaczyna mieć realne przełożenie na wyniki spółki. Naszym celem jest utrzymanie trendu z przełomu roku w kolejnych kwartałach. – podkreśla Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames. Na pewno pomoże w tym liczba wydawanych gier, która w bieżącym roku może sięgnąć 24, a w roku 2020 przekroczyć 30 tytułów. Tyko w związku z obchodami 15- lecia istnienia QubicGames, spółka przygotowała aż 5 niezwykle obiecujących premier gier na platformę Nintendo Switch. Blazing Beaks zadebiutuje w Nintendo E-shop już w dniu dzisiejszym w cenie 14.99 USD/EUR, Akane - 17 maja w cenie 4,99 USD/EUR, Hungry Baby: Party Treats - 24 maja w cenie  4.99 USD/EUR, Warlocks 2: God Slayers w drugiej połowie czerwca oraz Geki Yaba Runner Anniversary Edition będzie wydana na przełomie maja i czerwca. Dokładne daty premier dwóch ostatnich produkcji zostanią ujawnione wkrótce.

- 15- lecie QubicGames rozpoczeliśmy od promocji 12 gier z naszego portfolio na konsole Nintendo Switch - są dostępne w obniżce od 80 do 94%. Dodatkowo dla graczy posiadających co najmniej jedną z gier QubicGames wprowadzona zostanie obniżka cen o 50% na wszystkie nowe tytuły QubicGames wydane w tym okresie. Po przekroczeniu 1.000.000 sprzedanych gier, mamy  przygotowaną wielką niespodziankę da graczy. Licznik już cyka– dodaje prezes.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus