Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Grupa VRG ze wzrostem sprzedaży w listopadzie

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w listopadzie 2019 równe około 97,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 46,2%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w listopadzie 2019 r. do około 66,2 mln zł, czyli o 58,6% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 29,2 mln zł, o 32,8% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 909,8 mln zł (+38,3% r/r). Za 573,2 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 302,5 mln zł jubilerski. To odpowiednio 53% i 22,2% wzrost w stosunku do okresu styczeń – listopad 2018 r.

„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w listopadzie 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 53,2% i była wyższa od marży osiągniętej w listopadzie 2018 roku o około 1,8 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-listopad 2019 wyniosła około 51,7% i była wyższa o 1,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec listopada 2019 równa 54,4 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 16,4 tys. m2.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus