Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Emperia: Sprzedaż Stokrotki wzrosła o ok. 15,7% r/r w sierpniu

Udostępnij

Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w sierpniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 187 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w sierpniu 2015 roku o ok. 15,7%, podała Emperia.

"Przychody ze sprzedaży towarów za okres lipiec-sierpień wyniosły 382 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 18,8%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-sierpień wyniosły 1 522 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 22,9%" - czytamy w komunikacie.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w sierpniu 2016 roku wyniósł około 4,4%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec - sierpień 2016 roku wyniósł około 6,2% oraz w okresie styczeń-sierpień 2016 roku wyniósł około 7,2%, podano także.

W sierpniu 2016 roku otworzono 5 sklepów: 2 supermarkety, 1 market oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,6 tys. m2: 1 tys. m2 w supermarketach, 0,2 tys. m2 w marketach oraz 0,4 tys. m2 w sklepach franczyzowych.

"Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec sierpnia 2016 roku wyniosła 355. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec sierpnia 2016 roku wyniosła 169,4 tys. m2" - podsumowano w komunikacie.

Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.