Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Open Finance zwiększył sprzedaż produktów oszczędnościowych o 44% kw/kw w II kw.

Udostępnij

Grupa OPF (OPENFIN) odnotowała wzrost sprzedaży produktów ubezpieczeniowych i produktów regularnego oszczędzania o 44% kw/kw w II kwartale 2016 r., co stanowi 4 351 tys. zł składki rocznej, poinformowała spółka.

Wartość sprzedanych jednorazowych produktów inwestycyjnych przez Grupę Open Finance SA w II kwartale 2016 roku wyniosła 69 mln zł.

"Polacy coraz częściej korzystają z produktów inwestycyjnych i sami decydują, gdzie ulokować wolne środki finansowe. Ze względu na znaczący spadek stóp procentowych i co za tym idzie, oprocentowania lokat bankowych, chętniej sięgamy po fundusze inwestycyjne, które oferują w długim okresie potencjalnie wyższe stopy zwrotu od depozytów bankowych" - skomentował dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych w Open Finance Bartłomiej Marzec, cytowany w komunikacie.

Open Finance jest największą firmą doradztwa finansowego na polskim rynku. Spółka zadebiutowała na GPW w 2011 r.