Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

VRG wypracowała we wrześniu ok. 75,2 mln zł przychodów

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były we wrześniu 2020 r. równe około 75,2 mln zł czyli o 5,1% mniej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły we wrześniu 2020 r. do około 43,7 mln zł, czyli o około -9,9% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 29,7 mln zł, o 7,4% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2020 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 621,7 mln zł (-15,5% r/r). Za 367,2 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 235,8 mln zł jubilerski. To odpowiednio -20,1% i -5,1% w stosunku do okresu styczeń – wrzesień 2019 r.

„VRG podało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta przez grupę we wrześniu 2020 roku wyniosła około 51,9 proc. i była niższa od marży osiągniętej we wrześniu 2019 roku o około 1,1 pp. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży wyniosła około 48,2 proc. i była niższa o 3,1 pp. rdr" – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec września 2020 r. równa 52,6 tys. m2 (-2,2% r/r).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus