Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Akcje Atomic Jelly zadebiutowały na NewConnect

Udostępnij

Akcje ATJ (ATOMJELLY), producenta i wydawcy gier komputerowych z Grupy PlayWay, zadebiutowały w alternatywnym systemie obrotu NewConnect. Atomic Jelly jest 374 spółką notowaną na NewConnect oraz trzecim tegorocznym debiutantem. Do obrotu wprowadzonych zostało łącznie 2.582.500 akcji zwykłych na okaziciela serii A o wartości nominalnej 0,10 zł każda. Rolę autoryzowanego doradcy pełniła Abistema Kancelaria Doradcza sp. z o.o.

- Cieszymy się, że rozpoczynamy ten rok realizując jeden z naszych najważniejszych celów. Obecnie jesteśmy na etapie przygotowywania dwóch tytułów już teraz cieszących się sporym zainteresowaniem wśród graczy, czyli Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Równolegle prowadzimy zaawansowane prace nad kilkoma obiecującymi preprodukcjami. Pierwsze szczegóły ujawnimy już w pierwszej połowie tego roku. – mówi Bartosz Rakowski, prezes zarządu Atomic Jelly SA.

W procesie upublicznienia Atomic Jelly spółkę wspierał Autoryzowany Doradca Abistema Kancelaria Doradcza sp. z o.o.

Obecnie spółka z grupy PlayWay koncentruje się na dwóch produkcjach typu symulator – Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Space Mechanic Simulator to symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych. Akcja gry o rozbudowanej grafice odbywa się w kosmosie na orbitach trzech planet: Marsa, Ziemi i Księżyca, a także na ich powierzchni, gdzie gracz porusza się w stanie nieważkości. Truck Mechanic: Dangerous Paths to połączenie zaawansowanego symulatora mechanika samochodowego z grą eksploracyjną z rozbudowanymi wątkami fabularnymi. Głównym elementem gry jest naprawa i modyfikacja ciężarówki w rozbudowanym trybie mechanika, co stanowi główne narzędzie w skutecznym pokonywaniu narzuconych zadań. Jednocześnie zadaniem graczy będzie pokonanie wymagających i często niebezpiecznych tras Ameryki Południowej.

Premiery obu gier zaplanowane zostały na 2021 rok.

W 2019 roku w ramach kampanii crowdfundingowej Atomic Jelly pozyskało od inwestorów 2,4 mln zł. Obecnie poznańska spółka dysponuje finansowaniem zabezpieczającym realizację bieżących a także zapowiedzianych tytułów.

Strategia spółki zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie. –  W ramach działalności naszej firmy zamierzamy wydawać wszystkie swoje produkcje także w wersji na popularne konsole nowej generacji, po to aby nasze projekty były dostępne dla jak największej grupy  odbiorców – komentuje Bartosz Rakowski. Atomic Jelly posiada prawa wydawnicze do wszystkich swoich autorskich tytułów.  

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus