ANR (ANSWEAR), wiodący e-commerce oferujący modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej uzyskał akceptację Walnego Zgromadzenia Spółki na przeprowadzenie emisji...
Walne zgromadzenie Answear zdecydowało w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego w drodze emisji do 1 mln akcji serii L z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy - wynika z uchwał NWZ zwołanego na 16 października.
Raport bieżący z plikiem 43/2023
Raport bieżący z plikiem 42/2023
Od jesieni 2022 r. notowania akcji e-commercowego gracza podążały w górę za coraz lepszymi wynikami finansowymi. Pomimo tego, że priorytetem zarządu jest wciąż budowanie pozycji na rynku i...
Firmy handlujące odzieżą nie mają łatwo. Słabą sprzedaż przez dobrą pogodę sygnalizowały już LPP i Pepco, to samo odczuwają kolejni modowi detaliści z GPW.
W 2Q 2023 r. ANR (ANSWEAR) odnotował wzrost przychodów o 44% w porównaniu do 2Q 2022 r. Tak dobry wynik sprzedażowy spółka zawdzięcza w głównej mierze wzrostowi na rynku ukraińskim, na...
Na sesji giełdowej w środę, 4 października, warto zwrócić uwagę na m.in. taniejące akcje Answear.com i kontynuację przeceny Enter Air.
W III kwartale 2023 r. przychody ze sprzedaży Answear.com (wg MSSF) wyniosła 272,6 mln zł, o 16,7 proc. więcej r/r.
Answear wstępnie szacuje, że sprzedaż online spółki wzrosła w III kw. rdr o 13,5 proc. do 276,3 mln zł. Przychody ze sprzedaży, według sprawozdawczości MSSF, wyniosły w tym okresie 272,6 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 16,7 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.
ANR (ANSWEAR), wiodący e-commerce oferujący modę, produkty home&lifestyle i outdoor w regionie CEE podsumowuje wyniki sprzedażowe w III kw. br. Przychody według sprawozdawczości MSSF ze...
Answear wstępnie szacuje, że sprzedaż online spółki wzrosła w III kw. rdr o 13,5 proc. do 276,3 mln zł. Przychody ze sprzedaży, według sprawozdawczości MSSF, wyniosły w tym okresie 272,6 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 16,7 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.
Modowa platforma e-commerce rośnie wolniej niż przez ostatnie lata – sygnalizuje zarząd.
Answear liczy na powrót do większych wzrostów w następnych kwartałach, na razie spodziewa się spowolnienia - poinformowali przedstawiciele Answear na telekonferencji. Spółka stawia m.in. na rozwój marki PRM.
ANR (ANSWEAR), wiodący e-commerce oferujący modę, produkty home&lifestyle i outdoor w regionie CEE podsumowuje I półrocze 2023 r. Pierwsza połowa roku to dla Spółki czas dynamicznego...
Answear. com, spółka z branży e-commerce oferująca modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zanotowała w drugim kwartale 2023 roku 15,7 mln zł zysku EBITDA i 11,4 mln zł zysku netto. Konsensus PAP Biznes zakładał 16,2 mln zł zysku EBITDA i 9,9 mln zł zysku netto.
Poniżej przedstawiamy wyniki Answear w drugim kwartale 2023 roku i ich odniesienie do konsensusu PAP Biznes oraz poprzednich wyników.