Grupa Dino, która chce kupić drogerię internetową eZebra, zamierza stopniowo budować kompetencje w obszarze e-commerce - poinformował Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino.
Grupa Dino, która chce kupić drogerię internetową eZebra, zamierza stopniowo budować kompetencje w obszarze e-commerce - poinformował Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino. Liczy na efekty synergii wynikające z planowanej akwizycji.
Dino Polska będzie chciało poprawić marżę EBITDA w 2024 roku, jeśli sytuacja będzie stabilna - poinformował Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino. W krótkim terminie marża EBITDA może być nadal pod presją.
Grupa Dino, która chce kupić drogerię internetową eZebra, zamierza stopniowo budować kompetencje w obszarze e-commerce - poinformował Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino.
Dino Polska będzie chciało poprawić marżę EBITDA w 2024 roku, jeśli sytuacja będzie stabilna - poinformował Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino.
Strategia sieci handlowej Dino Polska za cel stawia stopniowe ograniczanie wpływu działalności grupy na środowisko naturalne. Sieć kontynuuje montaż paneli fotowoltaicznych na dachach marketów oraz na terenach centrów dystrybucyjnych.
Gwiazdą sesji w piątek jest Dino Polska, które przed sesją opublikowało wyniki za III kwartał.
W piątek główne indeksy warszawskiej giełdy kontynuują wzrosty. Indeks WIG20 rośnie o 0,3 proc., głównie dzięki Dino. Akcje spółki, która w czwartek podała wyniki za III kw., zyskują 4,4 proc. Zdaniem analityków warszawski parkiet w najbliższych tygodniach może zachowywać się inaczej niż rynki bazowe.
W III kwartale 2023 r. zysk netto Dino Polska wzrósł o 25 proc. r/r do 424 mln zł i był zgodny z konsensem prognoz analityków według PAP.
Portfel złożony z nieco ponad 100 spółek, o wartości 4,5 mld zł, systematyczny napływ środków do funduszy inwestujących na GPW, 3 nowości, 4 spółki nieobecne, 3/4 zmodyfikowanych...
Na koniec września 2023 r. DNP (DINOPL) zwiększyła liczbę sklepów do 2340 placówek, wobec 2069 rok wcześniej. Ekspansji geograficznej towarzyszyło utworzenie blisko 4,7 tys. nowych miejsc...
Zysk netto grupy Dino Polska wyniósł w trzecim kwartale 2023 roku 424 mln zł wobec 339,4 mln zł zysku rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus PAP Biznes zakładał 414,2 mln zł zysku netto. Przychody grupy wyniosły 6,875 mld zł, co oznacza wzrost o 28,1 proc. rdr. Analitycy oczekiwali przychodów w wysokości 6,853 mld zł. Wzrost sprzedaży LfL wyniósł 16,3 proc.
Zysk netto grupy Dino Polska wyniósł w trzecim kwartale 2023 roku 424 mln zł wobec 339,4 mln zł zysku rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus PAP Biznes zakładał 414,2 mln zł zysku netto.
Zysk netto grupy Dino Polska wyniósł w trzecim kwartale 2023 roku 424 mln zł wobec 339,4 mln zł zysku rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus PAP Biznes zakładał 414,2 mln zł zysku netto.
Zysk netto grupy Dino Polska wyniósł w trzecim kwartale 2023 roku 424 mln zł wobec 339,4 mln zł zysku rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus PAP Biznes zakładał 414,2 mln zł zysku netto.
Poniżej przedstawiamy wyniki Dino Polska w trzecim kwartale 2023 roku i ich odniesienie do konsensusu PAP Biznes i do poprzednich wyników.