Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Eldest Souls z portfolio United Label trafił dziś do sprzedaży

Udostępnij

Drugi tytuł z portfolio UNL (UNILABGAM) - Eldest Souls, soulslike w średniowiecznym świecie fantasy,  skupiający się na starciach z bossami, trafił dziś do sprzedaży. Globalny wydawca gier indie w dniu premiery udostępnił grę na wszystkie najważniejsze platformy. Produkcja jest już dostępna w cenie 19.99 USD/EUR na całym świecie, w tym w Polsce za ok. 80 PLN  na PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC. Jest to pierwsza z dwóch, multiplatformowych premier wydawcy w tym roku. 17 września do rąk graczy trafi Tails of Iron.

- Dzień premiery gry jest zawsze niezwykłym wydarzeniem. To weryfikacja dowiezionej jakości oraz sprawdzian dla promocji tytułu. Myślę, że w obu kwestiach nie mamy się o co martwić. Fundamentem United Label jest dostarczenie graczom unikalnych tytułów indie o najwyższej jakości rozgrywki oraz wyjątkowej oprawie audiowizualnej. Z kolei, jeśli chodzi o promocję Eldest Souls, uważam, że zrobiliśmy dobrą robotę. Gra przed premierą ukazała się na kilku międzynarodowych eventach brażowych, zebrała pozytywne recenzje oraz zgromadziła wokół siebie rzeszę zainteresowanych osób – komentuje Darren Newnham, prezes United Label.

Eldest Souls to wymagająca, pixel-art.’owa gra z popularnego gatunku soulslike, osadzona w średniowiecznym świecie fantasy, której rozgrywka skupia się na szybkiej, brutalnej walce z potężnymi bossami. Gracz wciela się w rolę samotnego wojownika, który musi stawić czoła Starym Bogom, eksplorując wielki labirynt – Cytadelę. Każdy z nich stanowi dla gracza nowe i niepowtarzalne wyzwanie. Zwycięzcy mogą zdobyć niebiańskie moce. Odblokowując szeroką gamę unikalnych talentów i zdolności, gotowych do dostosowania własnego, spersonalizowanego stylu walki wśród wielu kombinacji.

- Eldest Souls popycha graczy do ekstremum dzięki intensywnej walce, rozbudowanym możliwościom dostosowania swojego stylu walki oraz wymagającym zadaniom. Gracze muszą poprowadzić swojego wojownika przez rozległą Cytadelę w poszukiwaniu pradawnych istot, jednocześnie spotykając na swojej drodze intrygujące postacie i fascynujące questy – podkreśla prezes United Label.

Gra w dniu premiery zgromadziła ponad 127 tys. wishlist, plasując się w TOP 100 najbardziej oczekiwanych gier na platformie Steam.

United Label to wydawnictwo zajmujące się wspieraniem niezależnych deweloperów. W ubiegłym roku premierę miała pierwsza gra z portfolio Spółki, Röki. Już 17 września multiplatfomową premierę będzie miała gra Tails of Iron - narracyjna, przygodowa gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej, ręcznie rysowanej średniowiecznej scenerii. Opowiada historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, młodego Redgi the Rat, który musi odzyskać ziemię swoich przodków, opanowaną przez najeźdźców z klanu żab Iron Frog.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus