Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

PunkPirates stawia na produkcje VR o budżecie ok. 1 mln zł i przedstawia wyniki

Udostępnij

Ponad 0,55 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracowała w pierwszym półroczu br. notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie spółka PUN (PUNKPIRAT). W raportowanym okresie firma odnotowała prawie 0,14 mln zł zysk netto.   PunkPirates konsekwentnie rozwijała strukturę i zakres kompetencji. Wynikiem podjętych w ostatnich miesiącach działań jest m.in. powstanie firmy Games 4Experience, rozpoczęcie etapu produkcji gry Community Paintball VR, a także dołączenie do Blockchain Game Alliance. W najbliższym kwartale PunkPirates chce poszerzać zakres działalności poprzez rozwój RAION Games.

– W 2021 r. zdecydowanie rozwinęliśmy naszą działalność. Widzimy już pierwsze tego efekty, mamy stabilną strukturę finansową, a dzięki sprzedaży udziałów w Cube Group za ok. 1 mln zł, co nastąpiło w ostatnich miesiącach, możemy finansować kolejne projekty. Obecnie koncentrujemy się także na rozbudowie wartości naszej spółki stowarzyszonej RAION Games. Wkrótce przekażemy więcej szczegółów dotyczących tego podmiotu – mówi Leszek Krajewski, prezes PunkPirates.

Na wyniki finansowe PunkPirates w pierwszym półroczu 2021 r. znaczący wpływ miały nakłady poniesione na pracę nad grami Death Manager VR i Community Paintball VR. Premiera tytułów zaplanowana jest na 2021 rok.  Do tej pory wprowadziliśmy do sprzedaży Escape Room VR: Stories, Escape Room VR: Inner Voices i Danger! Escape Lab. PunkPirates rozwija działalność jako producent gier VR o budżecie ok. 1 mln zł i krótkim cyklu produkcyjnym.

– Dynamiczny wzrost rynku VR sprawia, że brakuje produkcji wysokobudżetowych, które pozwalają angażować gracza na pełnowymiarową i pełną rozgrywkę. Z drugiej strony widzimy też potencjał w produkcjach niekonwencjonalnych z futurystyczną oprawą graficzną, taki tytuł tworzy RAION Games – Datenshi: Reborn. Duże nadzieje pokładamy też w Games 4Experience – dodaje Leszek Krajewski.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus