Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Grupa CDRL rozbudowuje polską i zagraniczną sieć sklepów stacjonarnych

Udostępnij

Grupa CDL (CDRL), wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, poszerza dostępność oferty w formie stacjonarnej. W ostatnich miesiącach spółka otworzyła cztery franczyzowe salony w Polsce, a także salon monobrandowy w Kazachstanie oraz salon typu shop in shop w Armenii.

Nowe salony franczyzowe zostały otwarte w Pile, Bielsku Białej Warszawie i Łobezie. Kolejny, już szósty monobrandowy salon stacjonarny spółka otworzyła w Kazachstanie. W Armenii Grupa CDRL posiada obecnie 3 punkty sprzedaży.

- Stawiamy na omnichannel, więc niezależnie od prężnego rozwoju sklepu internetowego nie rezygnujemy z sieci stacjonarnej, którą rozwijamy przede wszystkim w kanale franczyzowym w kraju i zagranicą. Mimo dynamicznie zmieniającego się otoczenia wciąż rośniemy, stawiając na nowe lokalizacje i formaty sklepów, dostosowane do potrzeb klientów oraz realiów panujących na danym rynku. Poszerzeniu oferty produktowej towarzyszą działania w obszarze logistyki, które zapewnią sprawną obsługę rosnącej sieci salonów CDRL – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

W ostatnim czasie spółka powiększyła również infrastrukturę magazynową. W hali magazynowej dobudowano drugie piętro, które pozwoli na zwiększenie liczby miejsc kompletacji oferty o 4,5 tys. nowych stanowisk. Po przebudowie spółka posiada 36,5 tys. stanowisk. Zwiększenie powierzchni jest związane z rozbudową oferty produktowej.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus