Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Cherrypick Games kończy III kwartał z 3,39 mln zł straty netto

Udostępnij

CHP (CHERRY), notowany na NewConnect producent i wydawca gier mobilnych, zanotował w trzecim kwartale br. 266 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Spółka dokonała w tym okresie odpisu na zaległe należności od fińskiego Kuu Hubb Oy, co przełożyło się na stratę netto w wysokości 3.39 mln zł. Zespół aktualnie pracuje nad trzema projektami, a zarząd kontynuuje przegląd opcji strategicznych.

- Cherrypick Games ma dziś niewielki, ale mocny zespół, który wspomagany przez outsourcing, pracuje nad trzema nowymi projektami. Jeden z nich to „Golf Hero” na platformę naszego partnera Skillz, kolejny należy do kategorii „merge”, a trzeci dedykowany jest na jedną z dużych platform subskrypcyjnych. Ten ostatni tworzymy w bliskiej współpracy z właścicielem tej platformy - powiedział prezes Marcin Kwaśnica. - Już na etapie soft launch znajduje się gra „Solitaire Golf” - dodał.

Narastająco, do września br. spółka wypracowała 812 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży, z czego 266 tys. zł w samym trzecim kwartale. Rok temu było to odpowiednio 2,8 mln zł oraz 737 tys. zł. Spółka odnotowała stratę operacyjną w kwocie 3.57 mln zł wobec 2,1 mln zysku przed rokiem.

Obecnie zarząd Cherrypick Games koncentruje się na rozmowach dotyczących finansowania bieżących prac, a także kontynuacji rozmów związanych z przeglądem opcji strategicznych.

- W ramach przeglądu opcji strategicznych prowadzimy rozmowy z kilkoma partnerami o różnym profilu i skali działalności. Rozmawiamy z nimi o bardzo różnych możliwych scenariuszach. Wszystkie z nich są otwarte - podkreślił Kwaśnica.

Na początku września Cherrypick Games złożyło wniosek o ogłoszenie upadłości Kuu Hubb Oy. Decyzja była efektem braku spłaty trzeciej raty należności wynikających z zawartej z fińską spółki ugody. Spółka będzie kontynuować dochodzenie swoich należności, jednak czeka na wiarygodne informacje dotyczące stanu finansów swojego dłużnika i podjęła decyzję o stosownym odpisie.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus