Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w listopadzie 2021 r. równe około 91,9 mln zł, czyli o 92,6% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w listopadzie 2021 r. do około 52,1 mln zł, czyli o około 74,4% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 39,9 mln zł, o 123% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2021 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 896,6 mln zł (+24,1% r/r). Za 492,3 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 404,2 mln zł jubilerski. To odpowiednio +11,3% i +44,2% w stosunku pierwszych jedenastu miesięcy 2020 r.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec listopada 2021 r. równa 52,4 tys. m2 (-0,8% r/r).