Biznesradar bez reklam? Sprawdź Biznesradar+

Spółka eobuwie.pl zmieniła nazwę na MODIVO

Udostępnij

Zgodnie z zapowiedziami Zarządu eobuwie.pl S.A. funkcjonuje już jako MODIVO S.A., nawiązując tym samym do szerokiej  oferty swojego modowego brandu. Decyzja motywowana jest przede wszystkim planami dalszej ekspansji zagranicznej oraz giełdowego debiutu.

Co istotne, nie zmienia się nazwa platformy ecommerce. Swoje wymarzone obuwie i akcesoria wciąż kupicie na eobuwie.pl.

Nazwa spółki musi oddawać jej międzynarodowy charakter. MODIVO jest łatwe do wymówienia i budzi skojarzenia dokładnie z tym obszarem, z którym się identyfikujemy, czyli fashiontech. Inspirujące modowe kreacje i mocny biznesowo-technologiczny charakter to fundamenty, na których będziemy opierać przewagę konkurencyjną. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu będziemy w stanie w dalszym ciągu wzmacniać pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, tym samym konsekwentnie zwiększając udział sprzedaży za granicą - mówi Damian Zapłata, Prezes Zarządu MODIVO S.A.

Zmiana nazwy spółki ma charakter formalny i nie wpłynie na doświadczenia zakupowe konsumentów. Platforma sprzedażowa eobuwie.pl oraz jej odpowiedniki na pozostałych rynkach będą jak dotychczas funkcjonowały pod lokalnymi brandami. Zakończony właśnie proces rejestracyjny skutkuje tym, że od 21. stycznia 2022 roku, wszelkie czynności formalno-prawne spółka będzie realizować pod nazwą MODIVO S.A.

MODIVO i eobuwie.pl to dwa rozpoznawalne brandy. Platformy uzupełniają się wzajemnie, tworząc kompleksową ofertę dla klienta zainteresowanego zakupami w segmencie fashion. To ogromny potencjał Grupy, który zamierzamy skutecznie wykorzystać - dodaje Damian Zapłata. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź Biznesradar+