Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

GAMIVO rozwija działalność w Korei Południowej

Udostępnij

GMV (GAMIVO), właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, rozszerza działalność w Korei Południowej. Spółka 10 maja br. uruchomiła koreańską wersję językową serwisu, istotnie ułatwiając korzystanie z platformy. Wprowadzanie nowych wersji językowych jest jednym z elementów skalowania biznesu, co wpisuje się w plany rozwoju GAMIVO na 2022 rok.

Obecnie platforma GAMIVO jest dostępna dla graczy w ośmiu wersjach językowych, do której należą angielski, niemiecki, polski, francuski, hiszpański, włoski, portugalski, a od 10 maja również koreański.

- GAMIVO to platforma działająca w skali globalnej, docierająca do graczy z całego świata. Użytkownicy z Korei stanowią zauważalną część naszych klientów, a gaming jest tam bardzo popularny o czym świadczy fakt, że nawet 70 procent południowokoreańskiego społeczeństwa spędza czas na graniu. Chcemy z naszą usługą dotrzeć do jak największej liczby koreańskich graczy dlatego uruchomiliśmy wersję platformy GAMIVO w ich rodzimym języku. Liczymy, że pozwoli nam to jeszcze efektywniej skalować nasz biznes w tym kraju, umożliwiając skorzystanie z platformy GAMIVO osobom, dla których bariera językowa stanowiła istotne ograniczenie – komentuje Bartłomiej Skarbiński, CMO GAMIVO.

Korea Południowa to jeden z najważniejszych rynków dla branży gier wideo. W 2020 roku jego wartość wynosiła niemal 15 mld dolarów, a szacuje się, że w 2023 roku przekroczy 18 mld. Granie jest jedną z najpopularniejszych rozrywek w Korei.

- O popularności gier w Korei świadczy także fakt, że scena e-sportowa nigdzie nie jest tak rozwinięta jak tam. Także kafejki internetowe, które w większości krajów – w tym w Polsce – całkowicie zniknęły, w Korei cieszą się niesłabnącym powodzeniem – informuje Bartłomiej Skarbiński.

Dodawanie kolejnych wersji językowych jest elementem skalowania biznesu GAMIVO, co jest ściśle powiązane z planami rozwoju Spółki na 2022 rok. Jest to jeden z 5 filarów rozwoju, do których zaliczają się również marketing automation, rozbudowanie korzyści dla sprzedawców, popularyzacja systemu API oraz rozszerzenie katalogu benefitów płynących z pakietu GAMIVO SMART.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus