Biznesradar bez reklam? Sprawdź Biznesradar+

Gaming Factory: sprzedaż Bakery Simulator zbliża się do 10 tys. kopii

Udostępnij

W piątek na platformie Steam pojawił się duży patch do Bakery Simulator, który wprowadza zmiany mechaniki oraz usprawnienia w grze. W planach są kolejne ulepszenia dotyczące wydajności oraz poprawiające płynność rozgrywki. Symulator piekarza zadebiutował 3 maja w wersji na PC. Gra sprzedała się w liczbie niespełna 10 tys. egzemplarzy w dwa tygodnie od premiery. Cena Bakery Simulator została ustalona na 15,99 USD. Producentem projektu jest LMG (LMGAMES), za jego wydanie odpowiadają wspólnie GIF (GAMFACTOR) i ULG (ULTGAMES).

- W ostatnich dniach nasze zespoły ciężko pracowały, aby dostarczyć graczom jak najwięcej usprawnień. Poprawiliśmy wiele elementów dotyczących samej rozgrywki Bakery Simulator oraz wyłączyliśmy opcję dostawy własnym autem, która sprawiała najwięcej trudności. Po wprowadzeniu pierwszego patcha średnia ocen poprawiła się i obecnie wynosi 69 proc., zatem jesteśmy już na granicy pozytywnego odbioru. Oczywiście żałujemy, że start nie był lepszy, ale wyciągnięcie ocen z poziomu nieco ponad 50 proc. do prawie 70 proc. pokazuje naszą determinację w pracy na rzecz graczy – podkreśla Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory. - To jeszcze nie koniec, bo przed nami kolejne patche, które znacznie poprawią wydajność gry. Cały czas analizujemy opinie graczy i liczymy na to, że wprowadzone aktualizacje spełnią ich oczekiwania, co przełoży się na poprawę ocen i sprzedaż. Mimo mieszanych uczuć graczy związanych z pobocznymi elementami rozgrywki cieszy nas, że doceniono przede wszystkim główne wątki związane z pieczeniem, różnorodność przepisów oraz relaksujący charakter gry. Nadal uważamy, że gra posiada bardzo duży potencjał i dostarczy graczom rozrywki na wiele godzin – dodaje Mateusz Adamkiewicz.

Dostępny patch jest odpowiedzią na najczęściej pojawiające się zastrzeżenia graczy. Między innymi ograniczono rolę prowadzenia pojazdu i wprowadzono stałą usługę kuriera. Zwiększony został również budżet na starcie gry oraz poprawiono elementy rozgrywki dotyczące samego procesu pieczenia i obsługi sprzętu. Twórcy zapowiedzieli, że w kolejnych dniach pojawi się patch poprawiający wydajność oraz płynność w grze.

Bakery Simulator to symulator z perspektywy pierwszej osoby. Zadaniem gracza jest poprowadzenie własnej piekarni i poznanie tajników tego zawodu. Wiąże się to z nauką wypieku kilkudziesięciu rodzajów chleba i bułek oraz korzystania z profesjonalnych maszyn piekarniczych. Gra oferuje szereg dodatkowych rozwiązań, takich jak personalizacja swojej piekarni, tworzenie różnego rodzaju wypieków oraz swobodę w zarządzaniu własnym biznesem.

Dwa tygodnie po premierze na platformie Steam gra osiągnęła sprzedaż prawie 10 tys. egzemplarzy. Za produkcję tytułu odpowiada Live Motion Games,wydawcami gry są Gaming Factory oraz Ultimate Games. Cena Bakery Simulator została ustalona na15,99 USD.

Wprowadzone patche uwzględniają:

  • Zmiana w mechanice: kurier. Kurier dostępny od ukończenia tutoriala.
  • Zamiana perka odblokowania kuriera na zniżkę za dostawy. Basic koszt kuriera zmiana z 10% od kosztu zlecenia na 5%. Pierwszy upgrade - 3% kosztu zlecenia. Drugi upgrade - 2% kosztu zlecenia.
  • Zamknięcie wyjścia na miasto, użycie tylko kuriera do dostaw.
  • Widget wyjścia na miasto (tutorial) - wyszarzenie i zablokowanie przycisku "Call for delivery".
  • Podniesienie ilości pieniędzy przy rozpoczynaniu gry z 400 na 5000$.
  • Widget wyjścia na miasto: hover na wyszarzony przycisk "move to city" powoduje pojawienie się pop-upu z znakiem under construction.
  • Muffiny: małe i duże formy można wyrzucać z tacy prosto do śmieci.
  • Fix na utrate inputu na urządzeniach USB.
  • Fix: Trigger na czerwonej tacy w rounder dividerze jest za mały.
  • Fix: Miska od dużego miksera nie reaguje na reset pozycji.
  • Fix: Po resecie pozycji największa miska na wózku nie odczepia się od gracza. Dodano też resetowanie pozycji do domyślnej.
  • Fix: referencje do pieczywa w skrzynce po LoadingFinished były tracone, przez co punkty za zamówienie były obliczane niepoprawnie.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź Biznesradar+