| WYBRANE DANE FINANSOWE | półrocze 2022 | półrocze 2021 | dynamika |
|---|---|---|---|
| tys. zł | |||
| Przychody ze sprzedaży ogółem i zrównane z nimi: | 17 688 | 10 761 | 64% |
| Przychody ze sprzedaży | 17 196 | 9 860 | 74% |
| Koszt wytworzenia na własne potrzeby | 492 | 901 | -45% |
| Koszty działalności operacyjnej | -18 107 | -12 922 | |
| Zysk (-strata) na sprzedaży | -418 | -2 161 | |
| Zysk (-strata) na działalności operacyjnej | 261 | -1 487 | |
| Całkowite dochody ogółem | 72 | -1 765 | |
| EBITDA | 2 192 | 1 564 | 40% |
| Wynik na jedną akcję - podstawowy (w PLN/EUR) | 0,00 | -0,05 | |
| Wynik na jedną akcję - rozwodniony (w PLN/EUR) | 0,00 | -0,05 | |
| Średnia ważona liczba akcji zwykłych w szt. | 32 169 544 | 32 169 544 | |
| Średnia ważona rozwodniona liczba akcji zwykłych w szt. | 32 169 544 | 32 169 544 | |
| Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej | 2 176 | 222 | 882% |
| Przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej | -618 | -926 | |
| Przepływy pieniężne netto z działalności finansowej | -1 641 | -4 279 | |
| Stan środków pieniężnych na koniec okresu | 2 970 | 3 008 | -1% |
| Aktywa trwałe | 14 277 | 15 878 | -10% |
| Aktywa trwałe przeznaczone do sprzedaży | 308 | 0 | |
| Aktywa obrotowe | 8 608 | 7 689 | 12% |
| Aktywa razem | 23 193 | 23 567 | -2% |
| Kapitał własny | 6 695 | 6 623 | 1% |
| Kapitał podstawowy | 3 229 | 3 229 | |
| Zobowiązania długoterminowe, w tym: | 5 199 | 7 635 | -32% |
| Dłużne papiery wartościowe | 683 | 2 468 | -72% |
| Zobowiązania krótkoterminowe, w tym: | 11 299 | 9 309 | 21% |
| Dłużne papiery wartościowe | 3 583 | 3 584 |
Szanowni Akcjonariusze i Obligatariusze,
Oddajemy w Państwa ręce raport za pierwsze półrocze 2022.
Pierwsze sześć miesięcy 2022 było dla Vivid Games czasem intensywnej pracy w dynamicznie zmieniającym się świecie. Mimo wielu globalnych zawirowań, przychody Vivid Games za ten okres wzrosły aż o 74%, porównując pierwsze półrocze 2022 do 2021.
W okresie objętym raportem skupiliśmy się przede wszystkim na wzmocnieniu naszych kluczowych marek. Zarówno Real Boxing 2 jak i Eroblast, zwiększyły liczbę użytkowników oraz rozszerzyły ofertę kierowaną do graczy. Jesteśmy przekonani, że dalsze działania w tym kierunku, połączone z coraz bardziej rentownymi kampaniami UA, przyniosą efekty, zakreślone w naszej strategii.
Stabilność finansową Spółki ugruntowała sprzedaż technologii Bidlogic. Zysk netto z transakcji, w kwocie ok. 4,2 mln zł, istotnie wpłynie na wyniki Spółki za III kwartał i cały rok 2022. W nadchodzących tygodniach podejmiemy też decyzję co do wcześniejszej spłaty obligacji i zamknięcia układu.
Jesteśmy przekonani, że Vivid Games jest na właściwej drodze do dalszego rozwoju.
Dziękujemy za zainteresowanie i zaufanie, którymi nas Państwo obdarzają i zachęcamy do zapoznania się z raportem za I półrocze 2022 roku.