Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

[wideo] Michał Rakowski, Amica: Ceny naszych produktów muszą nadążać za bardzo wysokimi kosztami wytworzenia

Udostępnij

"Rynek wschodni spadł z 14% do 12%, wszystkie nasze działania skupiają się na odbudowaniu i zwiększaniu organicznym pozostałych rynków. Największy wzrost w stosunku do końca roku [odnotowaliśmy na rynku] zachodnim, 47% [łącznych przychodów], wzrost o 5% w stosunku do grudnia. Niewielka zmiana na rynku polskim, spadek o 1% w stosunku do wyników grudniowych. Pozostałe rynki, skandynawskie i południe na podobnych poziomach" - Michał Rakowski, Członek Zarządu AMC (AMICA) ds. finansowych i zasobów ludzkich

W materiale informacje na temat:

  • Poziomu przychodów w pierwszym półroczu;
  • Rosnących kosztów wytworzenia;
  • Spadku wyników finansowych;
  • Należności z rynku rosyjskiego;
  • Zmiany poziomu zapasów;
  • Sprzedaży na rynku wschodnim;
  • Wyników na poszczególnych rynkach.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus