Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Strata netto Hubstyle zmniejszyła się r/r do 0,43 mln zł w III kw. 2016 r.

Udostępnij

HUB (HUBSTYLE) odnotował 0,43 mln zł skonsolidowanej straty netto w III kw. 2016 r. wobec 0,53 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Strata operacyjna wyniosła 0,39 mln zł wobec 0,56 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5,39 mln zł w III kw. 2016 r. wobec 3,5 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2016 r. spółka miała 2,37 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 7,81 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 15,12 mln zł w porównaniu z 9,13 mln zł rok wcześniej.

"W trzech pierwszych kwartałach 2016 r. Grupa HubStyle odnotowała przychody netto ze sprzedaży na poziomie 15,1 mln zł, co oznacza 66 proc. wzrost w porównaniu z tym okresem roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym w okresie styczeń-wrzesień 2016 r. wyniosły 8,6 mln zł i były ponad czterokrotnie wyższe w porównaniu z rokiem ubiegłym. Wzrost w segmencie odzieżowym HubStyle jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży przez sklepy internetowe marek HubStyle, jak również coraz większej dostępności produktów w showroom'ach, gdzie klienci mogą obejrzeć i przymierzyć odzież" - czytamy w komunikacie poświęconym wynikom.

W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie I-III kw. 2016 r. wyniosła 1,5 mln zł wobec 6,33 mln zł straty rok wcześniej.

"Konsekwentna realizacja obranej strategii przynosi wymierne efekty – HubStyle w trzech kwartałach przekroczył już przychody z całego 2015 roku, a przed nami najbardziej intensywny okres pod względem sprzedaży odzieży jakim jest czwarty kwartał. Jesteśmy dobrze przygotowani i liczymy, że będzie to bardzo udany okres dla całej Grupy pod względem wyników finansowych" - skomentowała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus