Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

VRG wypracowała w październiku 89,9 mln zł przychodów

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w październiku 2022 r. równe 89,9 mln zł, czyli o 7,7% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w październiku 2022 r. do 46,1 mln zł, czyli o około 1,7% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła 43,8 mln zł, o 14,8% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2022 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe 994,9 mln zł (+23,6% r/r). Za 520,2 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 474,6 mln zł jubilerski. To odpowiednio +18,2% i +30,3% w stosunku do pierwszych dziesięciu miesięcy 2021 r.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec października 2022 r. równa 51,9 tys. m2, o -0,6% mniej r/r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus