Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Mateusz Pazdan, SFD: W listopadzie tego roku osiągnęliśmy historyczny rekord miesięcznych przychodów

Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD
Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD
Udostępnij

Według wstępnych wyliczeń SFD w listopadzie 2022 roku zrealizowała przychody na poziomie ok. 31.173.438,03 zł netto, co stanowi blisko 162% wartości przychodów osiągniętych w listopadzie 2021 roku (kiedy to wyniosły 19.215.254,36 zł). Jednocześnie według wstępnych wyliczeń w całym okresie od stycznia do listopada 2022 roku przychody Spółki wyniosły 302.418.714,96 zł netto, co stanowi blisko 135% przychodów osiągniętych w analogicznym okresie 2021 roku (kiedy to wyniosły 224.117.651,55 zł).

„W listopadzie tego roku osiągnęliśmy historyczny rekord miesięcznych przychodów ze sprzedaży, w sumie nasze przychody ze sprzedaży w listopadzie wzrosły o 62% vs listopad 2021 r.  - komentuje Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A. Rekordowym był również wynik tegorocznego Black Friday, odnotowaliśmy także historycznie najwyższą wartość koszyka zakupowego w naszych kanałach e-commerce. Co ważne, tegoroczne przychody ze sprzedaży oferty Black Friday zrealizowaliśmy przy marży wyższej niż rok wcześniej, lecz jednocześnie - co naturalne, nieco niższej od marż realizowanych w ostatnich miesiącach tego roku. To efekt rabatów, jakich zdecydowaliśmy się udzielić, aby przy tej okazji zdobyć nowych klientów we własnych kanałach e-commerce. W listopadzie zrealizowaliśmy także bardzo udane akcje in&out i przygotowaliśmy kolejne do realizacji w grudniu - komentuje Rafał Zakrzewski, wiceprezes zarządu ds. przychodów SFD S.A. .

Wprowadziliśmy nowe produkty do naszej oferty w ramach marek Alldeynn, Allnutrition oraz wspólnie z Danielem Majewskim stworzyliśmy nową markę Loco, która oferuje produkty w kategorii energii.   Ten rok jest dla nas czasem niezwykle intensywnej pracy nad produktami, przychodami, skalowalnością rozwiązań sprzedażowych, rozwojem sprzedaży w Polsce i zagranicą, pracy nad produktami i strategiami ich wprowadzania do poszczególnych kanałów sprzedaży – komentuje Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A. . Skalujemy sprawdzone rozwiązania i produkty, testujemy nowe. To przynosi efekty na poziomie przychodów oraz na poziomie marż. Twa pracowity grudzień, po którym na pewno będziemy mogli się pochwalić kolejnymi sukcesami - dodaje Przemysław Kwiatkowski, wiceprezes zarządu ds. finansów SFD S.A. 

 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus