Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż VRG spadła w sierpniu o 9,1% r/r

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w sierpniu 2023 r. równe około 102,9 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2022 r. o około 9,1%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w sierpniu 2023 r. do około 43,5 mln zł, czyli o 25,8% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 59,4 mln zł, o 8,8% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2023 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe 805,7 mln zł (-0,5% r/r). Za 379,5 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 426,2 mln zł jubilerski. To odpowiednio -10,7% i +10,8% w stosunku do pierwszych ośmiu miesięcy 2022 r.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec sierpnia 2023 r. równa 52,1 tys. m2 (+0,3% r/r).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus