Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Szymon Klimczak, Text: LiveChat został pierwszym produktem ze swojej kategorii bezpośrednio zintegrowanym z Webflow

Udostępnij

Integracja LiveChat z platformą Webflow jest już dostępna dla klientów obu firm. To efekt współpracy TXT (TEXT), do którego należą takie produkty jak LiveChat, ChatBot i HelpDesk z Webflow - twórcą platformy, która umożliwia bezkodowe tworzenie stron internetowych a z której korzysta obecnie ok. 3,5 mln użytkowników.

Użytkownicy platformy Webflow mogą już, w bardzo prosty sposób, korzystać z LiveChat jako nowego kanału komunikacji. Jest to możliwe zarówno z poziomu Text Marketplace jak i Webflow Apps.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością powitania aplikacji LiveChat w marketplace Webflow” – powiedział Dan Brown, dyrektor ds. rozwoju korporacyjnego w Webflow. „Firmy znajdują się pod coraz większą presją oferowania wsparcia i zaangażowania w czasie rzeczywistym, i wierzymy, że ta płynna integracja między Webflow i LiveChat pomoże kolejnym firmom spotykać się z klientami tam, gdzie się oni znajdują”.

“Jesteśmy dumni, że LiveChat został pierwszym produktem ze swojej kategorii bezpośrednio zintegrowanym z Webflow i dostępnym na platformie Webflow Apps. Tworzymy w ten sposób znaczącą wartość dodaną dla użytkowników, którym praktycznie jedno kliknięcie pozwoli otworzyć nowy kanał komunikacji, a w efekcie skuteczniej monetyzować swój biznes online i poprawiać satysfakcję swoich klientów“ - zaznaczył Szymon Klimczak, Chief Growth Officer w Text.

Natywna integracja LiveChat z Webflow umożliwia użytkownikom tej platformy na błyskawiczne i bardzo proste dodanie nowego kanału komunikacji ze swoimi klientami. Dzięki niej strony internetowe zbudowane w Webflow mogą teraz oferować interaktywne i natychmiastowe wsparcie klienta za pośrednictwem LiveChat. To z kolei prowadzi do zwiększenia zaangażowania użytkowników i budowania silniejszych relacji z klientami.

Niezwykle ważne jest to, że sam LiveChat, dzięki około dwustu integracjom może współpracować z wieloma kluczowymi rozwiązaniami dla firm. Umożliwia też zebranie w jednym miejscu komunikację z wielu kanałów, a także późniejszą analizę zebranych informacji.

Kombinacja danych LiveChat i Webflow umożliwia zaawansowane analizy i raportowanie. Użytkownicy mogą teraz monitorować efektywność komunikacji online w kontekście zachowań użytkowników na stronie, co pozwala na bardziej precyzyjne dostosowanie strategii obsługi klienta.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus